träningsdilemma...

Jag har ett traningsdilemma.
Jag har noll tålamod.

Låt oss säga att jag börjar träna, då vill jag ha resultat direkt! Får jag inte det så tappar jag suget och motivationen och får svårare att ta mig dit. Ursäkterna för att inte gå till gymmet är helt plötsligt många och vettiga.
Efter en vecka med ursäkter är jag tillbaka på gymmet, men händer inget märkbart på typ 10 dagar är jag snart tillbaka i min onda cirkel igen.

Det jag verkligen skulle behöva är att flyga hit favorittränaren från Göteborg tre dagar i veckan, men jag tvivlar på att jag har råd... eller han lust för den delen.
MH, får du för dig att flytta till sthlm så har du minst en garanterad kund!

Hur som helst. Jag försöker köra lite GI i kombination med den fjntigt ofrekventa träning jag faktiskt genomför, men beach 2010 kan jag som du säkert förstår glömma.

=(

Någon som har nåt bra tips?

Kommentarer
Postat av: Madde

Lägg av Nadja.

Du har en sjukt snygg kropp. Du ser väldigt tränad och sund ut. en kropp to die for...Ingen jäkla bantning hörru...

Det finns inga genvägar vad gäller träningen. Vi är lata. Punkt slut. Det krävs ett antal gånger för att man ska få in det som en rutin. Efter det går det lättare. Sen måste du hitta en träningsform som du tycker är kul.

Jag älskar att styrketräna och löpa. Säg till om du behöver tips från min PT.

Glad Påsk snäckan.

Kram

2010-04-02 @ 16:43:47
URL: http://spanskablomman.blogspot.com
Postat av: Nadja

Tack söta du. Tyvärr har man väl alltid sig själv att jämföra med och jag vet ju bara hur jag själv såg ut, och framför allt kände mig, för ett tag sen. Mycket mer stark och vältränad än idag.

Hårdare i kroppen, säkrare i själen...

Så är det!

Men tack för tipsen, jag gillar styrketräning och dans så jag ska väl försöka hålla mig till det och sluta experimentera med konstigheter som tröga pass;) samt försöka hålla motivationen uppe så kanske det går tillslut. Banta skulle jag aldrig göra, jag gillar ju mat - remember?! ;)

=)

Glad påsk och KRAM!!!!

2010-04-02 @ 17:18:44
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: Mico

Hallå tjtjen!

Kan allt skicka lite tips från GBG om du vill.

Men har du vägaran förbi här på en Torsdag så bokar jag mer än gärna in dig på min Crosstraining.

Lovar dig högt tempo, grym musik och även en överraskning då du ska ur sängen morgonen efteråt ; )

Kram!

2010-04-03 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback