Skulle behöva ha tid att jobba övertid...

Näe, nu blir det en "skriva av mig-blogg"

Nu är klockan snart fem, hela kontoret är tomt.
Jag har jobbat som en idiot i flera veckor och ännu är det ett tag kvar tills lugnet lägger sig.

Jag kikar in på facebook en snabbis, för att snart förstå att alla redan börjat fira valborg.
Tydligen har det varit fint väder idag också. Många har ätit glass. Vad bra. Vad kul!

Det är fult att vara avundsjuk, det skiter jag i.
Avundsjuk är vad jag är.

Nu går jag hem för att hinna åka på en fest, och imorgon finns tusen roliga saker inplanerade, när vad jag egentligen skulle behöva göra är att jobba över ett par timmar till och jobba hemifrån hela helgen.

Hoppas jag blir på bra humör snart så jag inte är såhär bitter på festen ikväll....

Jag är ju bara så trött...


Kommentarer
Postat av: P e M

Hoppas att det blir mindre stressigt nästa vecka.Tänk positiv !de blir roligare dagar framöver. ciao :-)

2010-05-01 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback