Kan jag få blogga nu? bara fem minuter?

Hej!!!!!!!!!!!!

Det är ju helt stört hur snabbt tiden går.
Förutom att ha packat upp i stort sett allt så har jag och AJ jobbat som små dårar. Både på jobbet och med andra små projekt utanför 8-17-jobbet.
Vi har till exempel kommit igång med dansen ordentligt och i torsdags köpte jag gymkort.
Detta resulterade, förutom i ett hål i plånboken, även i e.x.t.r.e.m. träningsvärk i mage, rumpa och lår, som fortfarande inte gått över.
Det var en upplevelse att idag kombinera de båda och dansa....

Förutom att vara två friskusar har vi gjort andra mysiga saker som att t ex äta middag hos Frendy, testat att klättra på klättervägg, asgarvat åt idol, Varit i dalarna och njutit av naturen, plockat svamp, haft Sören och Greta över på middag, planterat om basilikan, Gått på bio, Fikat med ET, Byggt städskrubb och bokat tid för kvalitetshelg med Susbus samt mycket, MYCKET mer.


Byggt Städskrubb och planterat basilikan


Plockat svamp och njutit av naturen och husharen Urban i Dalarna



Jag har märkt att det inte finns mycket tid över på dagarna för min underbara dator så jag har nu bestämt mig för att försöka satsa på att komma igång igen, men inte ha pressen att skriva romaner. Korta inlägg är bättre än inga... eller hur?

Nu blir det söndagsmys med film och kvällsmat i form av bulgursallad, honungsmelon, rostbiff och crostini (rostat bröd med röra på)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: P e M

complimenti x tutto quello che siete riuscire a fare. e soprattutto x il bel basilico. abbracci

2009-09-14 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback