Snart går man naken till jobbet...

Ibland undrar jag hur jag är programmerad egentligen…

Imorse var jag relativt pigg när jag vaknade men låg ändå och drog mig innan jag makade mig in i duschen.
Jag tog ikapp den förlorade tiden genom att planera kläder medans jag duschade och sminkade mig snabbt som attan.

Sen åt vi mysig frukost tillsammans, jag och AJ, och njöt av mackor med skinka och dagens nyheter i tidningsform.
Vi diskuterade artiklar, suckade åt fåniga människor, skrattade åt vilsna politiker och tog det lugnt….
Sen kollade vi på klockan…

Smart!
Stressen är ett faktum, vi är 30 min senare än vanligt.

På med tjocktröjan som jag hade tänkt ha och upptäckte att den inte alls passade med byxorna, av med den, på med en sjal istället…

Nej fy, Inte det.
På med en kofta som tydligen inte funkade över undertröjan, av med den, på med en annan sjal.
Inte den heller.

AJ står med skor och jacka på, och jag tar första sjalen och jackan och går…

På tunnelbanan in slår det mig…
Jag skulle ju ha kavajen över!...!!!?

Tydligen kan daglig stress medföra drömmar såsom att man går naken till skolan t ex,.
och
Tydligen kan tillfällig morgonstress medföra att man glömmer delar av kläderna… Fint där Nadja, fint där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback