Skrämmardag

Hejhopp!

Idag är det dags att skrämmas!
Vi ska på halloweenfest ikväll med titeln "maskeradbal" och min tro om att man tvunget ska klä ut sig till död med balklänning verkar vara fel. Man får tydligen komma som vad man vill...
Jag har bestämt mig för att vara död ballerina!

Outfitten (se nedan) är nästan klar och jag ska bara iväg och köpa gelé till håret (så det sitter på plats, det är ju rätt kort nu) och ett passande hårband.

Recept på död ballerina:
  • svart trikå
  • vit ballerinakjol
  • ballerinaskor
  • benvärmare
  • hård knut på huvudet
  • Döds-sminkning
  • strypmärken på halsen
Jag återkommer förhoppningsvis med bilder uder kvällen eller (förmodligen) imorgon.

Buh på er!


Jag förra året - flickan i the ring

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Det låter spännande Nadja. Ser verkligen fram emot bilder! Vi var också bjudna på halloweenfest idag, men Mattias jobbar i morgon och åker hemifrån vid 05.30 så det blir hemmakväll för oss istället.



Tyvärr kan vi inte en 26:e december, vi är alltid hos pappa på annandagen. Är ni kvar sen under mellandagarna? Jag vet inte än hur Mattias kommer jobba under julen, men annars kanske vi kan träffas någon gång då?



Puss och kram

2009-10-31 @ 16:31:41
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback