mycket kul - lite tid

Och ändå har jag tid att blogga....?
Nä precis, det är därför inläggen ibland lyser med sin frånvaro.

Idag t ex har vi startat dagen med att plocka i ordning från gåkvällen, då vi hade vänner på besök.
Sen åt vi mysig lunch med min kompis MN och hennes kille som är i stan över helgen. (NKs soppa= gott!!!)
Sen har vi fortsatt med att
  • Provat jackor (jag har provat 4st men ingen mäter sig mot den hiskeligt dyra Peak-jackan jag snöat in mig på)
  • Köpt två par skor till AJ
  • Betalat 196kr för tre timmar parkering (vi såg fel på informationsskylten) varit på MIO och kollat in möbler till vardagsrummet
  • köpt alla krukor till min färska-kryddor-hylla
  • ätit lammkorv (nytt, gott, och inte lika flottig som vanlig chorizo)
  • Köpt whiskeyglas från boda nova
  • missat Hemtex för att de hade kassa öppettider
Nu blir det minimyskväll med Tacos och sen bär det av till Frendy för att se fotbollen!!!!

 


Här kommer middagsbilderna lite i efterhand... mumsigt värre, eller hur!!!! =)


Imorn borde vi vara hemma hela dagen och njuta av vår lägenhet, men vi hittar säkert på nåt som vi bara måste göra då också... på ett bra sätt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback