Halloweenfesten 2009

Tjena!

Här kommer gårdagens maskeradbal i bildberättelse!



Det började tidigt på dagen med alla föreredelser
Här målar AJ


Senare på dagen, efter påklädnad och för mycket hårspray var det dags för sminkningar...


... Och det sista fixet


Visst blev resultatet bra?!
En hängd ballerina och en gravsten


CM var Cowboy som skadat sig i snårskogen, och HA var mumie


från vänster; Mumie, gravsten, Rambo, Döden/skelett


OA som Rambo och JM som Vålnad/Döden


Festen bestod av ca 80 utkläda, lyckliga människor


Döden bestämmer när festen är slut!






Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Ni blev jättefina, men det allra läskigaste var ju vart resten av era ben tog vägen på kortet av resultatet. Ni ser ut att ha typ 5 cm långa ben!



Och sedan på kortet "från vänster; Mumie, gravsten, Rambo, Döden/skelett" så finns det ju faktiskt en person till med på fotot. Frågan är nu: Ser ni också denna person eller är det bara jag? "ryser lite"



Självklart kan vi träffas bara vi, även om jag helst skulle vilja träffa A också. Jag menar, jag har ju inte fått godkänna honom än och det känns som det börjar bli lite för sent för det snart... ;)

Men till det blir tid för det så vill jag jättegärna träffa dig utan manlig fägring! Vi får planera mer längre fram=)



Puss



2009-11-01 @ 20:37:42
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Nadja

Haha, ja det är lite läskigt med sånna missar ;)

Mina ben är alltid superkorta, och har du någonsin sett en gravsten med långa ben?

Att vålnaden kom in i kortet efter att jag skrivit texten är ett av hans vanligaste skämt... jaja... vad ska man göra? ;)



Japp, jag ser fram emot planeringen =)



Kram!

2009-11-02 @ 07:54:46
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback