relaxing

Hej hopp,

Idag var det dags för min vecko-relax.
Det betyder inte att jag badar bubbelpool och lägger ansiktsmask som många kanske relaterar till. Det hade jag aldrig haft tid till att göra en gång i veckan.

Min vecko-relax innebär att jag ser till att vara ensam, poppar en skål popcorn, tar ett glas dricka (oftast blev det herrjunga äppelcider - en klassiker) och bänkar mig framför Desperate Housewives - den enda TV-serie jag aktivt följer!

I o m att jag missade två avsnitt på raken för ett par veckor sedan är jag väldigt mån om att göra det mesta av min stund tillsammans med Susan, Brie, Lynette, Gabby och de andra. Något som för omvärlden kan vara svårt att förstå kanske, det är ju bara ett TV-program… men hur som helst, viktigt för mig!

Det blev en mysig kväll ikväll, med mig, fruarna, popcornen och mitt glas...cid... det blev vatten ikväll... =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback