AJ charmar damer

Hejsvejs!

Idag har jag varit på mitt första möte med bostadsrättsföreningen! Det var kul. Eller ja... inte KUL kanske, men intressant och det känns på något sätt välkomnande =)

AJ är med i styrelsen och pratade typ halva mötet.
Jag måste säga: Det var väldigt kul att höra hur tanterna viskade om hur duktig han var och vilken redig och fin kille det är! "Honom är det minsann ordning på!"

Det är sant, min AJ är verkligen superbra på sitt jobb i styrelsen och på att charma äldre damer. Det gör mig bara ännu mer tokig i honom!!!!

Med detta sagt så vill jag även meddela världen om att jag precis satte en salt pinne i halsen. Inget jag rekomenderar.

Nu ska jag avrunda mitt Desperate Housewives-mys med lite mera TV.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback