Mysigt gången helg och trixigt stundande vardag...

Afton!

Jag sitter på tåget hem nu.
Efter att ha åkt första klass minst sagt  MÅNGA gånger på snart två år har jag äntligen fattat hur jag ska bära mig åt för att kunna använda det trådlösa nätet som ingår.
Det var tydligen en skjutbar knapp på datorn som skulle ändras på... inte så logiskt för mig...
Kalla mig trög om du vill. Nu funkar det i alla fall.

Jag motstod idag frestelsen att köpa en veckotidning för att läsa den på tåget.
Är galet trött och har en känsla av att tidningen skulle ankomma oläst till Göteborg.
Synd iofs, för jag var lite sugen på läppvalsamet som man fick med, men jag kommer nog över det.

Jag har haft en underbar helg och kan konstatera att min pojkvän är något helt fantastiskt gullig!
Inte för att det är en ny upptäckt för mig, men ibland glänser han till lite extra och då smälter hela jag!

I torsdags var han en ängel som kom och hämtade mig med bil trots att det var fest med alla vännerna.
I fredags gjorde han något extra speciellt, som hör ihop med anledningen till att jag är superlycklig sen några dagar tillbaka, som jag kommer berätta mer om när jag avslöjar min källa till denna oändliga lycka.
I går, när de andra fick äta magnumglass efter grillningen, och jag var lagom nöjd pga laktosintoleransen, fick jag specialefterätt som han gjort i smyg, i form av en halv urgröpt honungsmelon överfull med jordgubbssorbet!!!
Och han liksom fortsätter så.... det är helt galet sött!

Nu sitter jag här och är på väg tillbaka till verkligheten.
Nästa vecka är minst sagt hektisk.
Måndag är det träning och Bio med SusBus
tisdag, onsdag och torsdag är jag på konferens på annan ort och kan således inte få ett skvatt gjort hemma.
(Hoppas det är TV på hotellet, och att alla är trötta så jag får se på Desperate på tisdag!!!)
Torsdag kväll är det tvättid, dans och städdag.
Fredag är det handla och AW med jobbet...Sen kommer AJ =)

Jag är fullbokad minst sagt, men vet ni vad, jag ska ändå försöka få tid över till att berätta den där lilla "hemlisen" som får mitt hjärta att slå dubbelslag varenda gång jag tänker på det... det ni!

Stor kram och ha en underbar söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback