upprepning...

Som jag sa i söndags... så är detta en extreeeeemt stressig vecka!

Konferensen som jag var på, en global inköpskonferens, var mer intensiv än jag trott och jag har således inte hunnit rapportera mina dagar för er.
En summering av konferensen kan jag dock bistå med.

Dag 1: Anlände vid 8:30, konfererade hela dagen, höll presentation och avslutade dagen med att baka kanelbullar (kanske roligare för thailändarna än för svenskarna, men ädå mysigt) och göra marzipanrosor samt finmiddag.

Dag 2: konfererade hela dagen och avslutade med stadsvandring med guide samt Barbeque-buffé och en helkväll i baren.

Okej, helkväll för de andra, jag gick till deras förskräckelse och lade mig klockan 22:20. De två öldrickande Engelsmännen och de två vodkaslukande finländare hade svårt att förstå mitt val, medans thailändskorna och Malaysiskorna gick och lade sig långt innan mig.
Lustigt när såntdär händer, att man ser kulturskillnader så tydligt.

Dag 3: dvs idag. Åkte till kontoret efter frukost och har jobbat som en liten gris ör att hinna ikapp det jag inte gjort dessa två dagar.

Nu ska jag i alla fall sluta skriva för jag har väldans massa att göra hemma, och om jag ska hinna till dansen så är det bäst att jag sätter fart!!!

So long!

Visstja,
För er som undrar om positiva nyheten... den avslöjas om några dagar!
Kanske i helgen till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback