Stuvade makaroner och väskor

Idag har jag investerat!

Först, efter en hård dag på jobbet, var jag och IJ och shoppade väskor.
AJ fick en stooooor skitsnygg resväska från Titan, och jag själv unnade mig en brun stor handväska i skinn, en fräsch lila träningsväska från le cox sportif, samt en svart skinnplånbok från Björn Borg.

Efter detta begav jag mig hemmåt och försökte hitta något jag var sugen på att äta till middag.
Jag har ätit aldeles för mycket fullkornsbulgur ett tag nu och var sugen på något helt annat.
Ville ha lite retro husmanskost... lite barndom nästan!
Så det blev stuvade makaroner och varmkorv!
Låt mig bara berätta här, att det är INTE samma sak när man stuvar med soyamjölk.
En hel del peppar senare hade rätten återfått sin korrekta smak, så jag klarade mig, men varning för söt sojamjölk i matlagning!!!

Jag skulle ha packat idag, men jag har inte hunnit.
Det får bli en ruskigt snabb variant av det imorgon innan tåget, för just nu vill jag bara gå och lägga mig.
Är helt galet trött.

Sov så gott allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback