Flyttkartonger! Check!

Jag är så otålig just nu!
Vill börja med hela alltihopa, vill börja packa, sortera, rensa, slänga, ge bort, FLYTTA!

Det är ganska mycket att göra när man ska byta stad, byta jobb och bli sambo på en gång!

För att få någon som helst koll på läget har jag och AJ gjort en "att göra-lista"
(jag förstår att ni inte är förvånade med tanke på min förkärlek till listor).
Den är ungefär ett A4 lång och ganska grov. Det behövs fortfarande ett antal "underlistor" för att få total kontroll på situationen.

Jag är både strukturerad och otålig i min personlighet och det går sällan hand i hand.
Jag kunde redan ha fyllt 20 flyttkartonger och hyrt ett släp, men jag inser smått motvilligt, att allt har sin tid.

Dock är vi båda ganska exalterade och för att få något som helst utlopp för detta har vi idag varit och köpt flyttkartonger!!!

I veckan kan man börja kontakta ställen med kontorstid och det är precis vad vi ska göra, för trots att allt har sin tid, och man ska göra allt lugnt och sansat, så går faktiskt tiden ganska fort, och det är inte vår stil att inte hinna med något, eller bara hasta igenom något.

Det är så skönt att vara tillsammans med en annan kräfta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback