En stor dos sockervadd

Hejsvejs!

Jag har definitivt märkt en stor skillnad i energinivå i min kropp sen jag fick reda på hela livsförändringen.

Bråkar folk på jobbet tänker jag "Det är bara så många veckor kvar"
Är det dåligt väder tänker jag "Det gör inget, det är snart sommar"
Idag har jag ont i huvudet men tänker "Det går nog över snart!"
Jag städar lite idag för jag liksom bara vill det!

Igår köpte jag bröd, och istället för mitt vanliga fullkornsbröd som ser ut som en tegelsten köpte jag "lingongrova"!!!

Hela livet känns lite gladare, lite mjukare och lite sötare på något sätt... lite som en stor dos sockervadd fast utan efterföljande hål i tänderna och illamående.

Jag är verkligen sömnig idag, och det blir nog en tidig sängång, eller kanske en normal vid närmare efertanke, eftersom jag måste kolla på alla serier idag.... men vet ni vad?

Det gör inget om jag är lite trött imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback