Den stora lyckan!!!

Nu är ögonblicket här, då jag avslöjar vad som gjort och gör mig så lycklig!!!

Egentligen kan man säga att det är en serie händelser där den första leder till många andra, och alla gör mig lika lycklig (och en händelse gör mig till den lyckligaste flickan på jorden!!!)

Här kommer det;

Jag har ...

*trumvirvel*

Fått nytt jobb!!!

Jag har fått nytt jobb, och skall flytta till Stockholm!!!

Jag blir sambo med min älskling!!!

Nu är det avslöjat - detta är varför jag svävar runt på små rosa fluffiga moln (mer än vanlig alltså)

De närmsta tre månaderna skall jag alltså:
  • Jobba klart och lämna över på min nuvarande arbetsplats
  • Roadtrippa över USA
  • Flytta 50 mil och bli sambo med min pojkvän
  • börja på nytt jobb
Hela livet är så underbart just nu, och jag kan inte med ord förklara hur lycklig jag är!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen vad lyckat! Jag förstår att ni kan känna er rätt färdiga med SJs inblandning i ert förhållande nu!

2009-05-09 @ 09:58:01
URL: http://bakel.se
Postat av: JM

Mer AJ, mindre SJ :)

2009-05-10 @ 00:39:09
Postat av: Nadja

Japp!!!

ÄNTLIGEN!!!!

=)

2009-05-10 @ 21:08:12
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Grattis Muffin!



Vad glad jag blir för dig! Måste vara skönt att äntligen få slippa all pendling fram och tillbaka!



Hoppas dock att vi trots flytten kan träffas någon gång i sommar...



Kram

2009-05-14 @ 14:09:11
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback