Turmässan imorgon

Imorgon skall jag och (nästan) alla andra inom branchen på TUR-mässan.

Som inköpare av allt som har med resor att göra, för ett så stort företag som det jag jobbar på, får man många inbjudningar en dag som denna. Vi har ingen "Travel manager" på vårt företag så jag har åkt på den titeln också vilket inte direkt minimerar arbetet.
Man får pussla bäst man kan med tiden så man kan klämma in så många leverantörer som möjligt.
Missförstå inte, jag klagar ICKE!

Förut när jag var assistent så var det mer att "hänga med" och spana efter spännande prylar. Superkul!
Tävla, dela ut visitkort och bli presenterad.

Nu är det verkligen jobb som gäller på mässan.
Reka, spana, benchmarka, få förslag, återkoppla, hälsa, presentera och komma ihåg.
Dock måste tilläggas att det fortfarande är rätt jäkla skoj!

Själva mässan är dock INGENTING jobbmässigt jämfört med dagarna efter mässan när allt kommer ikapp.
Inte en jäkel missar att man hälsade på dem/bad om förslag, så jag skulle gissa att det är ungefär överfullt i mail-lådan på måndag eftermiddag/tisdag lunch.
De jobbar på bra, säljarna, det får man ge dem.

Imorgon skall jag alltså typ jobba 08:10:30, sen är det leverantörslunch med show och  mässa 12-20.
Sen är det dans 20:15-21:45.
Vet inte hur jag ska orka dansa, lär vara helt slut i benen.

Stora TUR-festen får jag dock skippa i år. Det är superkul, men jag kommer helt ärligt inte att orka.
Får "nöja" mig med de 5 stycken "AW" jag blivit bjuden på mellan 16:00 och 20:00

Förberedelser/att ta med:
Biljetter
Schema
Mitt team

Stor men bekväm handväska
Bekväma skor
Bra och snygga kläder som inte är för varma men som även funkar ute

De två sistnämnda sakerna blir lite problematiska... får fundera i sömnen tror jag minsann...


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Hoppas att du har det bra där borta på mässan!



DU ÄR UTMANAD!

2009-03-19 @ 13:57:35
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: PetramedAochE

Och vet du vad?



Du har en Award att hämta hos mig!!!=D

2009-03-20 @ 16:00:53
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback