Restaurang VinoTapas

Hej och smaklig måltid minsann!

Idag har jag och mina kära föräldrar varit på restaurang och unnat oss trerätters!
Förrätt i form av Tapas; oliver, kronärtskocka, heta chiliräkor, calamares, getost med fikonmarmelad och bröd.
Huvudrätt i form av ugnsbakat sejrygg med ruccolapesto, färskputatissallad, färsk stor sparris och citronvinegrette
Efterrätt i form av fyra olika "smakprov" (frågar du mig så hade endast en räckt med tanke på storleken); creme brullé, vaniljpannacotta, hallonsorbet med chokladdoppad jordgubbe samt en tryffel!
Drycken bestod av loka och kaffe!

Betyg;
Superbra personal, mysig omgivning, riktigt vällagad och god mat, hyfsade priser och bra läge i förhållande till parkering.
Jag kan lätt rekommendera VinoTapas för såväl en tjejkväll som en föräldramiddag!
NNNN (fyra Nadjor av fem möjliga)


Alltså har pastan varit här och hälsat på! Mysigt som 17!
De underlättade mitt liv några kilo, och tog med sig en del prylar hem, så vi slipper juxa med det i samband med flytten till sthlm.

Nu ska jag gå och lägga mig och ringa till min prins!

Gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: Pastan

tack Nadja för en underbar middag tillsammans. Du är fantastisk. betyg 10A(Attilio, Antonietta)med tanket speciellt på sälskappet.En stor kram.PAPPA o MAMMA

2009-06-12 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback