spontanitet a la AW-buffé

Hola!

Har tagit en spontan AW med några vänner. Har druckit ett glas vin och ätit maffig buffé minsann.
O'learys har mycket bra AW måste jag säga. 38kr för en öl eller ett glas vin och det är inklusive buffé innehållandes kycklingklubbor, vårrullar, kycklingvingar i superstark sås, salsa, ceasarsallad, ananas, röror, grönsaker, korvar, pytt i panna, pasta med sås etc.
Uppskattas!

Det jag uppskattar tusen gånger mer än vinet och maten är det faktum att jag fick chansen att trädda SusBus, Morven och en massa andra väninnor. Kändes så härligt.
Än är inte den tiden förbi, och jag tror inte den är förbi ens när jag väl flyttat. Tänker inte tillåta det vara förbi!

En liten notering här innan jag avslutar:
Jag ber om ursäkt för att det regnar idag och för att det gjort det hela veckan. Det är för att jag envisas med att platta håret.
Och alla vet ju att har man väl tagit sig tid att platta håret så börjar det givetvis att regna...
så... sluta skyll på stackars Tone...
förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback