pastatåg!

Halloj!
I dag var sista arbetsdagen före midsommar. alltså är jag ledig imorgon.
För en gång skull ska jag inte åka upp till sthlm själv och ensam utan den här gången åker mina föräldrar med mig upp!
Det ska bli mysigt!

Japp det är dags att min Pasta får träffa A's Päron!
Vi skall inte fira midsommar i sthlm, utan på landet och givetvis kommer en genomgång efteråt om hur det gick!


Idag kan jag bara tipsa om följande:
  1. Måla inte naglarna före du packar din midsommarväska
  2. Packa inte ner luftmadrassen i en flyttkartong om du inte till100% vet att du inte kommer behöva använda den.
  3. Om du ändå väljer att utföra punkt två, ställ inte just den flyttkartongen under alla böcker, längst in mot väggen, i mitten av flyttkartongsberget.
  4. Försök inte byta handväska "lite snabbt" när du har lika mycket prylar som jag i den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback