om tre meter, sväng höger...

Ni kan inte tro vad min underbara AJ har gjort!!!

När jag skulle hem i söndags (ja för sista gången skulle jag hem från honom) så räckte han fram lägenhetsnyklarna till mig.
Han såg lite lurig ut, men sa att eftersom det var sista gången nu så kunde jag ju ta dom!
Romantiskt tyckte jag!
Han hade även skrivit mitt namn i en liten nyckelbricka och jag tyckte det var supersött!
Sen fick han en ännu lurigare blick och sa:
"och för att du ska hitta hem på torsdag...."
(jag ska köra till sthlm på torsdag)

Sen räckte han fram en låda... och samtidigt som jag förstod vad det var så tänkte jag
"nä, det är inte möjligt...!"
EN GPS!!!!

Sen sa han "Nu kommer du hitta överallt i stockholm älskling!"



Jag har verkligen en fantastisk pojkvän... Den superbästaste!!!

En likadan GPS som på bilden fick jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var gulligt!

2009-06-25 @ 08:19:26
URL: http://bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback