Mackor utan smör

Hejhej!
Idag var jag tvungen att handla lite frukostmat, så mitt emellan Ugly Betty och desperate sprang jag ner åtta våningar, laddade om torktumlarn' och skuttade iväg till affären....
...
eller kanske snarare släpade mig bort... är rätt trött...

I alla fall.
Väl där plockade jag upp en liten rågbulle (en macka) och ett paket rökt skinka.
Jag gick vidare och det fick bli ett paket kalvsylta också. Ja, det är så när jag unnar mig saker. Det är inte alltid samma sak som någon annan hade unnat sig.
Hur som helst;
Jag kom fram till mejerihyllan och så upptäkte jag att jag planerat som en get. (inte bra)
Mitt bordsmargarin är helt slut. HELT slut. Så slut att lådan slängdes i fredags.
Men om jag nu köper ett nytt paket, ja då kommer det ju bli en massa över!
Jag har ju bara 6 dagar kvar i götet!
Kan inte heller ta med det till AJ, för då kommer det bli dåligt över vår semester....
...
Långt inlägg bara för att berätta att jag kommer äta mackor utan smör i 6 dagar framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback