Laddning

Ledsen att bloggen torkar en aning...
Jag håller på för fullt att göra klart allt och ladda inför USA, flytt och att sluta på jobbet.
Det är minst sagt MYCKET som händer idag och imorgon.

Idag:
 "jobba"
Idag finns typ inte mycket att göra på jobbet. Jag är i fas med allt och nu bara väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan åka hem! Säga hejdå får man ju göra imorn liksom! Därav bloggningen.

Lämna Guinness till Sören.

Lämna TV till SusBus

Köpa det sista som behövs inför semestern

Packa för USA

Tvätta

Packa det som skall vara med på resan till sthlm imorn.

Rensa kylskåpet

Imorgon:
Sluta jobbet (sluta som i SLUTA och aldrig mer komma tillbaka)

Packa bilen full av nödvändiga tillhörigheter samt USA-packningen.

Äta middag på nåt sätt

Köra till sthlm med hjälp av min fina GPS som min AJ gav till mig i present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback