Film och irriterande fjortis!

Hejsan!

Jag har varit på bio.
Sicken skräll... inte.

Jag, Sören och AM (trion som även kallas för PPP) var på en av våra två "sista" PPP-kvällar.
(Dvs innan jag far.)

Vi såg "I Love you man" och vad kan jag säga?
Jo den var kul, precis vad man förväntar sig av en komedi.
Men även väldigt förutsägbar, ganska långsam och det väldigt kort tid som liksom passerar i filmen.
Hur som helst, den var bra och hade minst tre skådisar som jag gillar sen tidigare, varav en jag diggar starkt.
Tre Nadjor får den, men den tredje är svag.
NNN-





Något jag blev extremt irriterad på idag på bion var den j*la irriterande skitungen som satt framför oss.
  • Hon satt och filmade delar av filmen med sin mobil.
  • Hon hade ljudet på (inte ens dämpat) och tydligen många vänner som skickade sms till henne genom hela filmen.
  • Hon kommenterade högt och tydligt när hon kände för det.
  • Hon skrattade ett högt, falskt skratt, och
  • Hon slängde tomma drickamuggar kors och tvärs över bion (hennes, och hennes två väninnors muggar).

Hela PPP sa till henne flera gånger genom att ssshhs:a henne och be henne hålla tyst, men hon lyssnade inte.
Vi fick lida.
Väl ute fick jag reda på att Sören känt för att kasta sin sko på henne. Då kände jag att tiden var mogen för att erkänna att även jag var galet nära ofog. Det vill säga att hälla mina popcorn över henne i ett desperat försök i att få henne att förstå att det inte är ok att bete sig hur som helst på bio.

Som tur är sjönk varken jag eller Sören till den nivån.

Summarum:
FY på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback