Utmaning!!!

Jag blev precis utmanad av PetramedAochE, och vad gör man, om inte antar utmaningen?
Jag hittade inga "regler" men antar att jag ska göra som hon gjort i sin blogg, så här kommer det:

4 av mina favoritprogram:
- Desperate housewifes
- 2 och 1/2 män
- Simpsons
- Let's dance

4 saker jag gjorde i går:
- Tränade
- Jobbade
- Handlade
- Diskade

4 saker jag ser fram emot:
- Bröllopet jag ska på i helgen
- Skidsemester i Åre i mars
- USA-resan i sommar
- Att fasadrenoverarna är klara med fasaden utanför balkongen så jag kan få flytta ut möblerna och blomsterlådan från vardagsrummet igen.

4 favoritrestauranger:
- Sun Sushi (superb sushi som alltid får åka med på tågresorna)
- Texas longhorn (galet gott kött)
- Piccadeli (stans bästa sallader)
- Koh pagnan (mest genuina thairestaurangen hittills)

4 saker på min önskelista:
- Ihopflytt med min AJ
- Fler timmar på dygnet
- Fler dagar i veckan
- Diskmaskin

4 personer som jag utmanar:

Cristelle
Storstadspojken
Hanna
Christina Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gör denna utmaning senare idag när jag kommer hem från skolan :)

2009-01-21 @ 07:05:21
URL: http://alltomhanna.blogg.se/
Postat av: Nadja

Bra! ser fram emot att få läsa om den på din blogg!

2009-01-21 @ 21:09:44
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback