Let's Dance, startskottet har gått

Kom precis hem från middag hos AJs föräldrar och en gemensam Let's dance-titt. Det var trevligt.
Jag brukar helt ofrivilligt råka välja någon att heja på redan innan tävlingen startar, beroende på hur sympatisk kändisen är och hur duktig dansaren är, sen håller jag tummarna ör att kändisen har någon taktkänsla och ibland ändrar jag mig under tidens gång.
Även i år har jag två favoriter redan innan (dvs så snart jag fick reda på paren) och jag är mycket nöjd med mitt val.
I år håller jag på Annika Sjöö och Magnus Samuelsson.
Karin DaSilva (som oftast är min favorit) är inte med, Annika är superduktig och det är framför allt helt fantastiskt om hon kan lära ett kassaskåp som Magnus S att dansa. Jag hoppas de fortsätter vara lika duktiga som idag och att det går bra för dem!

För att tydliggöra saker här; jag tänker alltså inte sitta och recensera varje let's dance avsnitt i min blogg, men jag kan lätt säga att jag ser fram emot den här säsongen med alla dess nya deltagare. Det känns lovande.

Hejja er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback