Jag sviker lite i helgen

Hej på er,

Det är personalfest på fredag.
Den stora varianten när folk kommer till sverige för att vara med. Den är på ett rätt jäkla exklusivt ställe också. Och jag missar det. Samt att jag sviker mina jobbarkompisar, vissa mer än andra.
Flåt ST, MN, JP och JB

Jag skulle behöva ha en helg med IJ.
Eller i alla fall en dag eller kväll. Hennes HD har åkt hem till sig nu och hon är ensammen kvar. Jag åker härifrån. Just snygg kompis jag är. Flåt IJ

Dansen börjar på söndag.
Första lektionen i sista fortsättnings-kursen missar jag. Man missar MYCKET på den här nivån när man är borta en gång. Förra kursen sa mina lärare att "ja du är en av dem som kan var borta några gånger den här kursen utan att det gör så mycket, men nästa kurs bör du inte missa en endaste lektion".
Förlåt (till mig själv)

Jag skulle haft bokklubbskväll hos mig idag (ja, jag är med i en sådan) men hann inte pga förberedelser, så jag var tvungen att ställa in.
Förlåt bokklubben.

Nästa helg händer INGENTING (förutom dansen då) men då är jag minsann hemma!
Måste allting hända samma helg?


Varför gör jag såhär nu då?
Jo för min killes bästa tjejkompis ska gifta sig och vi är bjudna.
Eftersom hon är bosatt i övre delen av Sverige krävs hela helgen för att man ska kunna vara med. (bröllopet bokades givetvis långt innan allt annat)
Jag är supertacksam för att jag får vara med på deras stora stund, att jag får vara med min AJ, vara hans bordsdam, hans danspartner och hans sällskap

Önskar att jag kunde dela upp mig i sådär en tre, fyra personer, men nu är jag ju bara en... och vad väljer jag? Vem väljer jag? Det är väl inte så svårt... jag kan göra det igen, och igen, och igen.... Jag väljer mitt ♡


Jag och mitt ♡ sist vi var på bröllop =)

Kommentarer
Postat av: Cristel

haha, jajamen nu är du med ;P

2009-01-21 @ 22:44:49
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Åh, så pluttisnuttiluttiguttituttiruttiluttigt då! =)





Förresten, du har blivit utmanad igen:



http://petramedaoche.blogg.se/2009/january/blev-utmanad.html





puss

2009-01-22 @ 14:57:33
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback