Supertacksam för feedback

Hejsvejs i lingonskogen!

Jag har pillat med min stilmall för att få två menykolumner (mental applåd till mig).

I alla falla sitter jag på en otrolig flashig iMac och hur jag än gjorde igår så fick jag inte till det så att det funkade på både Mac och PC (med tillhörande OS.
Men nu; Jag troooooooooooor att jag änrligen lyckats få bloggen så den ligger rätt i både MacOs, Vista och XP!

Kan du som läser detta inlägg bara meddela mig om vilket operativsystem du sitter på och hur 17 bloggen ser ut egentligen så är jag supertacksam!!!


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Jag sitter med XP och numera funkar det på startsidan men inte kommentarsidan...

2009-02-13 @ 18:55:10
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Sören

Det såg superbra ut när jag läste inlägget, men nu när jag skulle kommentera hamnade vänsterkolumnen centrerat. Vista vill inte samarbeta riktigt.

2009-02-13 @ 19:16:59
Postat av: JM

hmm.. jag kan inte läsa den mittersta delen av texten alls eftersom din ruta "Vem där" har hamnat mitt i sidan över text och kommentarer och allting!

Firefox på Vista.

2009-02-14 @ 12:28:08
Postat av: Anonym

Fantastiskt fin och välgjord blogg tycker jag, heja dig! :D

2009-02-20 @ 09:55:54
Postat av: Nadja

Tack så mycket =)

Blir superglad av att höra sånt!!!

Tråkigt att den är snyggast på Mac, men vad ska man göra =)

2009-02-22 @ 11:22:41
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback