Nu är jag så... trött och besviken

Det har varit en stressig dag idag.
Mycket stort har hänt på jobbet, och även om det går bra är man rätt trött nu iom all nervositet som laddats ur.
Skönt att arbetsdagen är över tänker man, nu ska jag njuta lite av livet också.
Jag stressar till gymmet men hinner laga fem matlådor och slänga i mig middag innan jag väl är där. Hinner till passet.
Jag kommer ut från gymmet efter ett monsterpass av typen "främlingslegionen på 90 minuter" (och jag skämtar inte) och känner mig duktig men sjukt trött. Vad tror ni jag får se?

EN P-BOT!!!!

Någon (jag skulle tippa på en P-lisa) har tagit sig friheten att smycka min bil med en P-bot!
Jag kollar hur jag står (på en stor parkering där alla gymmets kunder står) och jag står korrekt. I en fin vit ruta bland många andra vita rutor.
Jag ser mig omkring och oförstående som jag är fotar jag bilen för säkerhets skull.
På vägen ut från parkeringen kollar jag en skylt och ser att efter klockan 20:00 är det parkeringsförbud på den parkeringen.
Denna skylt finns bara vid ena infarten av parkeringen,  och jag kör bara ut den vägen och ser således aldrig framsidan av skylten.
Jahaja.
Det är väl bara att betala antar jag. Det är ju bevisligen mitt fel.

Jag blir bara så trött... och besviken på att jag inte kollat nogrannare på skylten =(

Kass.

Nåja... jag lär ju i alla fall bli snygg efter passet... lite snyggare, och lite fattigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback