Melodifestivalen 2009 - deltävling 1!

Du som följer min blogg har knappast missat att jag var där. Sicket röj!
Innan själva festivalen var vi som sagt på middag.



Sedan var det dags för ett fullsatt scandinavium och frå deltävling ett gick Alcazar och Emilia direkt till Globen.
Scotts och Caroline af Uggla.
Jag höll under hela kvällen, och håller fortfarande på Emilia. Jag ringde tom och röstade!
Störtskön låt tycker jag som kommer spelas i min iPod i sommar!
I övrigt tyckte jag att Petra Mede gjorde ett kanonjobb som programledare!

Efter Melodifestivalen blev det fina drinkar på stan för mig och AJ. En riktigt lyckad kväll!!!

Här kommer lite bilder!!!
(Klicka som vanligt på dem för förstoring)


Vi fick sitta på "Scotts bord" på middagen


Emilia - You are my world
(Ber om ursäkt för den värdelösa kvaliteten på bilden)


Alcazar - Stay the night


Jag före TV-sändningarna


Vi på läktaren


Posering innan hela partajet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback