fredagsföräldrar, lördagslajban och söndagssol

Tjipp och välkomna till en mycket vanlig inläggsform, dvs, en helgsummering.
Inte för att helgen är slut ännu, verkligen inte, utan mer för att jag är manad att blogga just nu!

Kom precis hem från stan där jag spenderat fyra härliga söndagstimmar med en av mina bästa vänner LH (a k a Frugan).
Vi började med att gå runt lite i solen och landade tillslut på ett café där vi tuggade i oss lunch och tog uppdateringarna.
Efteråt vandrade vi lite till i de soligaste delarn av stan, undvek gatorna med skugga, tog hellre en omväg eller tre.
Gick runt parken och mötte upp hennes bror. och så fick det bli. Utomhus!
Vi satt i solen och drack kaffe, kisade och mumsade på någon märklig men god form av croissant med citronfyllning.
Uppfriskande!
Underbart!

Igår, lördag, hade jag och en annan av mina bästa vänner, IJ, myskväll med en enkel variant av ostbricka, lite rött vin och grönsaker.
Vi hade tänkt se en film som vi blivit rekommenderade, men det gick inte riktigt som planerat med den.
Vi fick "nöja oss" med vad TVn hade att erbjuda, vilket iofs inte var så illa. Melodifestivalen och en gammal komedi!
Hela tanken var ju faktiskt att umgås och det gjorde vi ju!

Dessutom pumpade jag upp min pilatesboll igår kväll! *nöjd*

I fredags spenderade jag min kväll med pastan (mamma och pappa) och bara njöt av att vara hemma hos dem igen.
Ibland är det extra skönt att få "komma hem".
Ibland är det verkligen som spa för själen att träffa sina föräldrar.

Nu är halva söndagen kvar och jag ska dansa ikväll! Äntligen! Känns som att det var jättelängesen, även om det bara var en vecka sen sist!

Fåglarna kvittrar utomhus. Det är ljust. Jag har lite tid över idag.

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: L

Tack för en supermysig söndag, vännen!!! Ses snart igen! :) Kram å Puss

2009-02-22 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback