Tillfälligt avbrott...

Hej på er,

Inga bilder har kompletterat föregående inlägg och inga inlägg har heller tillkommit.

Den senaste veckan har varit helt tokig!
Måndag: Tjänsteresa
Tisdag-onsdag natt: Tjänsteresa
Torsdag: Tjänsteresa
Fredag: AW/Tjejkväll med ET och AK (gamla väninnor från skoltiden) + Bio med AJ
Lördag: Lägenhetsfixning, middag med kkompisar (här) och Rockfest hos kompis
Söndag: Mera lägenhetsfixning, Danskurs och Bastu

Idag: Jag summerar snabbt veckan på bloggen i ett dåligt försök att få er att inte lämna mig. Jag planerar även att göra äpplekaka.

Den här veckan kommer vara minst lika stressig. Imorgon-onsdag är det tjänsteresa igen och jag hoppas innerligt att jag ska ha lite tid att titta in här på onsdag kväll.

Med andra ord... jag är ledsen, men de här två veckorna har vi ett tillfälligt avbrott på vivalanadja. Stannar ni?


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Of course Nadja, Of Course!

2009-08-31 @ 21:21:59
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: SusBus

Klart jag stannar! =) BTW - kolla mailen!

2009-08-31 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback