Så fruktansvärt dåligt...

av mig att inte blogga på sådär en 7 veckor eller liknande.

Jag vill härmed titta in en snabbis och informera om vad som händer!

Just nu håller jag på med en förflyttning. Mest av mig själv men även av hela mitt bohag.
Flyttlasset gick i lördags eftermiddag vilket i stora drag betyder att ungefär allt finns kvar att göra.

Jag har ägnat tiden sen vi kom hem från USA med att måla om och packa upp.
Det är nu stökigare än någonsin och på måndag börjar jag jobba. Ni förstår hur mycket tid man har.
Att spendera tid för sin egen skull, att komma i ordning psykiskt, det får man helt enkelt skjuta upp ett tag.

Jag har en liten förhoppning om att kunna komma in med nya, starka, engagerade tag om ytterligare lite tid, men nu har lägenheten och flytten högsta prio.

Hoppas ni förstår...

Kram

Ps.
Dagens i-landsproblem måste vara att jag har slut på galgar och helt ny märkesgarderob från USA att sätta upp...
Tjoho! =)

Nadja i stora staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback