Älskling, jag kommer inte sova hemma...

Hej på er,

Dag nummer ett på jobbet har nu kommit till ända, och jag har aldeles för mycket att berätta för att det skall vara intressant för någon att läsa.
Därför tänkte jag köra lite listform, jag är ju ändå 80-talist (och alla vet ju att 80-talister gillar listor):

Färdväg:
AJ körde mig till T-banan och sen gick det som på räls (haha, göteborgshumorn sitter fortfarande i).
Med en liten karta tog jag mig till jobbet till fots och total restid på detta sätt blir 25 minuter.
MYCKET VÄL GODKÄNT!

Start:
Jag fick passerkort, chefen mötte mig i receptionen, vi hade fikarast, hälsade på väldigt många människor och allt var mycket trevligt.

Under dagen:
Möten bokades in, uphandlingar planerades och arbetsuppgifter och information delades ut. Korvstoppning!
Klockan 14 fungerade datorn och strax innan dess hade jag mobil med simkort.
Jag fick en tokfräsig mobil med värsta kamerafunktionerna och sånt! Hur kul som helst =)



Avslut:
När dagen led mot sitt slut var jag fullbokad i möten i tre veckor framöver och som om inte det var nog är flera av mötena på annan ort, vilket innebär att jag inte kommer sova hemma flera nätter under de kommande veckorna.
Kul som 17 med kraftig start på jobbet, men ovant att känna att privatlivet och jobbet krockar... det har liksom inte riktigt gjort det förut...

.....

Nu har vi varit och kört möbler till svärisarna och jag har fått äpplen och hallon att använda i köket.
Det blir både mums och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback