ägg och knäckebröd

Hej!

Förra veckan var jag sjuk och hade inte speciellt mycket aptit.
Igår var jag ÖVERLYCKLIG och hade en enorm aptit men kunde inte få i mig så mycket (blev mätt fort).

Idag är jag fortfarande överlycklig (hihi, ja ni får vänta) men aldeles tok-osugen på en riktig middag! Det finns inte på världskartan. Jag har gått över till småätandefasen.
För att minimera risken för totalt förfall har jag delat upp mitt småätande i olika tillåtna små ting i form av två ägg och två knäckebröd.

Antingen slutar det här emd att jag blir väldigt tjock, eller väldigt smal.
Känns som att det är morgondagens problem, jag tänker fortsätta njuta av att vara sjukt glad och således utan matlust!

Hihi!


Ps.
Då jag förmodar att vi är överens om att ägg och knäckebröd inte kvalificeras som middag egentligen är det nog bäst om jag drygar ut med lite popcorn och choklad också!
(Hoppas Anna Skipper inte läser min blogg just idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback