50-talet nästa!

Jag har minst sagt haft två händelserika dagar nu, men för att avrunda veckan och starta helgen tänkte jag läga upp ett sent inlägg.

Efter att ha spatserat på stadens gator, ägnat mestadelen utav dagen i solen, letat upp rockabillyjeans till AJ och fönstershoppat åt mig själv tills det sista på lönen skrek "Använd miiiig!!!" har jag nu ömmande fötter, en mycket skrynkligare skjorta än imorse och en mycket nöjd men trött kropp.

Jag ska sova som ett barn inatt och ta sovmorgon imorgon, bara för att jag kan.
Jag har tvingat AJ att göra det samma (han tillhör inte sovmorgonstypen direkt).

Imorgon kväl, dvs efter välbehövlig sovmorgon och förhoppningsvis några timmar i solen ska vi däremot ta krafttag igen och gå på 30-årsfest!
Min kompis fyller år och hon har 40-50-tals-tema på festen.
Det blir lindyhoppskurs, middag, "maskerad" och ett stort glatt gäng som firar henne. Snacka om att jag ser fram emot detta!

Både min och AJs kläder är nu klara och jag kan lova att jag lägger upp kort på hur söta vi blev.
Hör och häpna föresten; vi matchar inte ett dugg!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och drömma mig iväg till 50-talet för att komma i rätt humör för morgondagen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det blir spännande att se hur ni ser ut!

2009-04-19 @ 12:24:21
URL: http://bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback