Snart på väg bort

Snart är jag på väg bort till Huvudstaden och allt (läs: han) som väntar mig där! Underbart!

Innan dess skall jag dock fixa lite här hemma, duscha samt hinna fika på stan med IJ!
Det är välbehövligt! Hon har varit bortrest i 9 dagar hos sin pojke och vi har knappt mailat varandra alls!

Jag står i valet och kvalet om jag ska ta med mig datorn på tåget. Vill ju kunna sysselsätta mig, men samtidigt så vet jag att om jag tar med den, så kommer jag att jobba...
Och jag har lovat alla att inte jobba så mycket på fritiden...
En kompis var snäll och gav mig en ljudbok idag! Den ska jag ju i alla fall lyssna på på vägen upp, det är ju säkert, så jag kanske ska ge det ett försök och faktiskt lämna datorn hemma... Jag låter er veta senare hur det blev.

Glömde skriva om en sak igår.
Om pyttepyttesmå salt och peppar-set!
Jodå, vi blev ju serverade mat och på varje bricka fanns supersöta salt och peppar-set som ungefär var i dimensionen "tumnagel"!
Det fick kanske plats en tesked salt/peppar i varje kärl, så de fyllde ingen gigantisk funktion, men de var så bedårande söta!
Jag har nu mailat dem som bjöd på maten och frågat vart man kan få tag på sådana.
De är ju ett måste på nästa middagsbjudning!

Angående det där presentationsinlägget så får ni vänta lite till. Det kommer så småning om när jag har tid över (skulle tippa på om sådär en 15 år)

Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Jasså jaha, där ser man....











Ja, jag tror jag väljer att se det som en komplimang=)

2008-11-14 @ 18:05:01
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: A

Hälsningar från huvudstaden (läs: han), skynda dig nu ;)

2008-11-14 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback