Jag har fått en tomte!

Idag efter jobbet åt jag, IJ och DM tapas ihop på Picasso!
De har väldigt bra sådan plockmat där tycker vi, delvis för att det är enda tapas-stället som vi känner till där man blir mätt på maten man får in, samt att det ingår saladsbuffé till förrätt!
Jag åt Serranoskinka med ruccula och tryffelolja, Stark salami med mammut-oliver, Grillade chili och vitlösräkor på spett, Vinbladsdolmar och vitlöksbröd! Det var såååå gott!!

Under tiden vi åt i godan ro flyttade en tomte in i min handväska!
Eller nästan i alla fall.
IJ har nämligen, i år igen, köpt en adventstomte till mig!!!
Det är alltså ett ljus som är konformat men ser ut som en tomte med världens längsta luva, och siffran 1 högst upp och siffran 24 längst ner.
Jag fick en likadan förra året och jag blev superglad båda gångerna! Tack!

Nu håller jag på och tvättar och jag må säga, att det finns roligare, finurligare, mer spännande saker att göra...
som t ex ... dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback