Frölunda-Timrå 0-2

Jag har varit på Hockey idag!
Det var riktigt trevligt, och i och med att jag var där som gäst till en leverantör så ingick VIP-pass med middag, lite tilltugg i pausen, träff med Frölundas tränare och en liten påse chips... och ett sittunderlägg(!)
Jag tog med min kollega HL dit, som också verkade nöjd med hela kringarrangemanget.
Resultatet då?
Ja rubriken säger väl det mesta.
Nu är jag långt ifrån en sportkommentator, men jag kan säga så mycket som att hemmapubliken inte var helt nöjd.
Såja Frölunda, imorgon är allt förlåtet!

När jag satt inne på Scandinavium så kunde jag inte låta bli att tänka på den gigantiska dansfest som skall äga rum där i helgen.
Den måste ju vara hur stor som helst! Jag menar, Scandinavium rymmer ju väldigt mycket folk.
Det är synd att jag inte kan gå, men vad ska man göra?
Prioriteringen är enkel gjord och ibland kan man råka boka lite halvtokiga helger!
Vi kankse dansar en sväng i helgen i alla fall, vem vet...!

Visstja;
Om det nu är någon dataintresserad person som mot all förmodan läser detta och bryr sig, så kan jag meddela att jag har upptäckt att HTML-kodningen man gör på den här sidan inte är helt kompatibel med Win IE6.0... !

Nu är det dags att packa det sista inför morgondagens resa, så att jag slipper tänka på det imorgon,
sen är det buona notte som gäller för den här damen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback