En gång om dagen...

...mycket mer bloggande än så verkar det inte bli för den här hönan!
Anledningarna till detta äro många, men jag tror allt mynnar ut i tidsbrist.
Bloggen är förövrigt ett riktigt bra sätt att varva ner på har jag märkt!
Skönt!

Idag har min Mamma-Macaroni åkt till utlandet, och det tycker jag är ganska stort!
Det tycker givetvis inte hon, för min lilla mamma är tuffare än somliga tror! En världsvan resenär som vet hur man tar sig fram!
Hade velat passa på och ha lite kvalitetstid med Pappa-Barilla, kanske äta lite mat ihop och kolla nån fotbollsmatch, men tyvärr är det ju en bit hem till pastan och det är ju rena rama natten redan när man slutar jobbet, så jag hoppas på en annan gång!

Det har sedan ett par veckor tillbaka varit hög tid att korrigera garderoben och ikväll har det äntligen hänt!
Sommarprylar åkt upp på vinn och mina vinterkläder ligger tryggt i lägenheten igen.
Inlines är utbytta mot skridskor, och mössa och vantar är framplockat!
I år är jag redo i tid!

Nu är jag riktigt sugen på att äta en god middag
Pannkakor till lunch må vara gott, men det är långt ifrån en komplett måltid. Här ska fixas, och kanske återkommer jag senare med resultatet från köket!
.... I så fall brister ju rubriken i detta inlägg... nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback