Då var det dags att börja blogga!

Jag har, efter att ha blivit inspirerad av många vänner och nyfiken på vad 17 som är så kul med det, bestämt mig för att testa det här med att blogga.
Jag har blivit utmanad rent HTML-mässigt och kommit upp på fötter igen när jag upptäckt att "ja det var ju inte så farligt" och "jag kan ju förstå lite grejer här"
(sen har jag ju inte så höga krav heller, förutom att inget får se ut som det gjorde från början)
Jag har även insett att jag har behov av ett bildredigeringsprogram samt att den här varianten inte innehåller någon stavningskontroll. Hualigen.

Ja, resan till en basen för egen blogg var relativt lång (tre dagar är mycket för en otålig person som jag själv), och då har jag ju inte ens börjat skriva något vettigt ännu!
Jag antar att man ska ha något fint "första inlägg" med någon form av presentation och ge alla en anledning att läsa just min blogg...
Jag kan inte lova allt det där med att ge något superintressant att läsa, men jag kan lova att jag bloggar några gånger till innan jag ger mig helt.
Hon är nämligen seg den här hönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback