Klockan är 22:30 och jag är inte packad än!

Och imorn efter jobbet ska jag och en miljon (grovt räknat) julklappar ta oss till huvudstaden! Hur ska detta gå?
Det luriga den här gången är inte kläderna, utan att inte paja alla fina julklappar på vägen. 
Är rädd att snörena kommer att plattas till och paljetterna kommer att lossna...
Nåja, det blir väl till att ta med ett nödkit ifall det skulle gå helt åt skogen med något paket.

Varför bloggar jag istället för att packa nu då? Jo för att jag vill.

Tänkte ju berätta lite grand om gårdagens tjejkväll!
Vi (Jag, IJ och ST) hade pyssel hemma hos IJ med sillinläggning och godistillverkning. JAg tog med dekorerade pepparkakor och IJ spelade traditionell julmusik.
Det var supermysigt!
Sen åkte vi hem till mig och åt pizza på pizzerian nedanför. Vi blev FÖR mätta och var tvungen att sega lite i min soffa innan vi gjorde oss i ordning och sedan åkte till Incontro (pianobaren nederst på Gothia Towers).
Vilket ställe!
Skönt folk, härlig musik (live pianist med gamla godingar på lager), och gratisdrinkar. Vi hade det bra.
Träffade även diverse damer från jobbet, vilket inte gjorde det hela sämre.
En lyckad kväll som jag kan tänka mig att göra om!

Jag på incontro med ett glas mousserande.
Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback