Julgranslös men med extragranne

Jag pratade precis med min far på telefon och konstaterade att jag kommer att bli julgranslös i år.
Far var villig att ta med en fin gran till mig på söndag, vilket skulle ligga helt rätt i tiden för min julgranspyntning vilket år som helst. Utom detta. Schemat är hektiskt innan ledigheten och likaså efteråt.
Ska inte ens vara hemma mellan den 23:e och 27:e, och de dagarna känns lite som granens stoltaste dagar så... nåja.
Supergulligt av pappa i alla fall att erbjuda mig en gran. Det värmer i hjärtat ♡. Tack pappa!

*skrivpaus*

Nu var precis min blivande granne NE här med en tallrik med pepparkakor, lussebullar och cornflakes-godis till mig! SÅ SÖTT!
NE är tjej och ska flytta in till sin pojkvän, min originalgranne och kompis CK (Något coolt att jag är granne med Calvin Klein eller... hur var det nu?).
Hon är hjärtligt välkommen!
Jag kan inte önska mig en mysigare "grannfru", och det gör inte saken sämre att vi har liknande intressen med pyssel och träning! Ser fram emot hennes Göteborgsflytt!

Nu ska jag se till att komma i säng så att min förkylning kan ge sig av.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hos känner sig inte så ensamen här i den stora eller lilla staden när hon får en underbar granne=)



Längtar*

2008-12-13 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback