Crossfit tävling och Lidl-handling

Hejsan vänner och familj och andra läsare.

Helgen går fort som vanligt.
Igår efter jobbet så åkte jag och hämtade Stella på dagis och så tog vi en sväng till Lidl ihop. Anders vill aldrig handla där, men Stella klagar ju inte ;)
Tvärt om tycker hon det är jättekul när vi strosar och hon får köra vagnen och plocka varor (ja, vi kan väl erkänna att det bara är jag som har tålamod till det ;)) och hon är jätteduktig!
"Stella, sånt bröd ska vi köpa" "nej det andra, det bredvid" och så byter hon och tar rätt och lägger det i "vagnen" som hon stolt kör runt med.

Min duktiga lilla tjej! <3

Efter handlingen och lite fix hemma så gick jag och Stella över till grannarna Linda och Roger (och deras lilla Stella). Dit kom även Malin, Johan och Sixten - och när Anders var klar med sin agree work så dök även han upp :)
Lyxigt och mysigt med grillad lax, potatis, sallad och chokladpudding! Nomnomnom och jättetrevligt!

Vi var väl hemma runt tio/elva och imorse fick vi sovmorgon, till halv nio!!!!
Tack älskade Stella <3 det behövdes!

Idag städade vi lite och sen åkte vi på cross fit tävling i Norrtälje. Roslagen cross fit open. Min vän Michael tävlade så vi passade på att ses när de ändå var på denna sidan landet. 
Stella och deras Kelvin lekte en hel del och vi hann "catch up" lite faktiskt.
Vi gick på restaurang och åt jättebra kött (nomnomnom) och jag och Annika tog varsitt glas rött. Lördagslyx!
Så himla mysigt att träffa dom, men det är för sällan. Det känns... :(

Vi var hemma igen vid 17. En kort men väldigt kul och givande utflykt.
Kära nån vad jag önskar att jag kunde träffa mina gamla vänner oftare...

Och fatta hur tränigstaggad men blir av att träffa dessa fantastiska människor och dessutom se en crossfit-tävling!!!
Åh, jag längtar tillbaka/framåt till min gamla form...!
Ja, nån dag ska jag dit igen. Inte enkelt men jag bara SKA!

Nåja...

Väl hemma kan man ju tro att jag skulle träna då, men nä. Delvis hade jag ju druckit vin och delvis gick tiden så väldans fort. Stella åt, jag målade en hylla som jag köpt och håller på att fixa till, och Anders lekte med Stella. Sen var det snart dags för Stella att sova. Swish! Lång dag för henne. Poff så sov hon, Gullehumlan <3

Sen åt jag och Anders vårrullar och tog varsit glas rött. 
Gottgott och mysigt. 

Så skönt med att vi städade imorse så vi bara kunde slappna av ikväll.
Min kärlek <3

Alltså är detsoffläge som gäller ikväll. Imorgon är det fars dag och då kommer Anders familj hit och firar. 

Jag säger (även) härifrån, till min älskade pappa - grattis på farsdag, du är BÄST!

Kramar i massor 
/Trött men peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback