Frukost på sängen på Alla hjärtans dag

Jo, min älskling gav mig frukost på sängen idag :) fin han är :)
Fick en mugg nyponsoppa, ett litet glas avslagen cola och en naturell skorpa.

I gengäld tänkte jag låta bli att laga alla hjärtans dag-middag till honom. För hans egen skull.
Jag ska inte heller baka små fina minimuffins med frosting på till honom som jag hade tänkt.

Stackars älskling som är så söt mot mig jämt, så ser jag till att vara i smittoläge på alla hjärtans dag :(

Vi bestämde oss igår för att skjuta på vårt firande. Men jag kan inte låta bli att ha skuldkänslor nu.
Välkommen hem efter jobbet till en sliten fru som inte gjort ett skit idag. Gör din egen middag när du ändå är igång.

Tur att han vet att jag älskar honom över allt annat och att det är ett tillfälligt tillstånd det här. Min prins!

Dagens positiva är att jag får behålla allt och är feberfri! DET är en kul grej i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback