Ring, ring - Hallå?

Sådär har ungefär hela min dag låtit.
Känns som jag ringer hit och dit och runt en liten bit, för att sedan sätta mig och ringa fler och ännu fler samtal.
Många av dem var på jobbet, många av dem hemma. Oavsett så handlar det om olika typer av affärer för det mesta.

På jobbet är det naturligt. Jag kan ringa leverantör 1, 2, 3, 4,5 och tillochmed 6 utan att reflektera så mycket över öronsvett och kramp i pratet. Men hemma (Mäklare, försäkrningskassan, banken osv.) känns det liksom mer på någe vis... kanske för att  jag redan suttit i telefon så mycket på jobbet...

Tur att jag fick ett trevligt bröllopsplanerings-samtal mitt i alltihopa :)

Nu ska jag äta mumsmiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback