nystart på jobbet

En färsk start efter en tid ledighet.
Jag var lite nervös imorse, men mest nyfiken. Hur skulle detta gå?

Väl på jobbet fick jag en bra start och satt och fikade och snackade med min suveräna chef, och jag fick tydliga avgränsningar. Precis vad jag behöver just nu.

Det var många som var glada att jag var tillbaka, och skönt nog, många som inte tänkte så mycket på det. De flesta har ju varit borta en del de senaste dagarna/veckorna med jul och sånt.
De som frågade brydde sig genuint, många andra lät bli. Skönt! Och mycket enklare än jag var rädd för.
Tänk att jag oroat mig för att träffa folk hela helgen!

Nu har jag precis kollat pappersprover med Sören.
Hon hjälper oss att välja papper till bröllopsinbjudningskorten (eller inte så mycket att välja, snarare att "få tag på"). Hon är ju en hel del insatt så att säga.
Bästa Sören!
Nu väntar jag bara på att allt material ska komma så jag kan sätta igång!

Just nu är jag fylld av energi, jag hoppas det sitter i tills Anders kommer hem så vi kan åka och träna sen!

Ha en finfin kväll!!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback