Julkänsla! ♥

Har en juldoftande limpa i ugnen, tända ljus, en kramig sambo som hjälp till med städningen, alla paket inslagna, jag är nyduschad och snart är det dags att träffa vänner för glögg och julgodis och slutligen avrunda med uppesittarkväll hos svärisarna. Underbara dag!
Det är min (facebook)status just nu.
Och det är verkligen en mysig dag!
Julkänslan nästan sprutar ut ur öronen på mig! SÅ Härligt!
Fick reda på att julkorten kom fram idag, precis i rätt tid! Glada och tacksamma mottagare. Små kort med mycket jobb som bringar värme. Mission complete! Yes!!!

Anders kom hem från jobbet vid 13 och sa till mig att sluta städa och ställa mig i duschen och ta det lugnt istället. Jag duschade, han dammsög, sen piffade vi resten ihop. Underbara man!

Nu luktar, låter och känns det jul här! Kan det bli bättre?! =)

För att späda på lite kommer här bilder från i förrgår när jag och Älsklingen bakade julgodis. Tre sorter blev det i år:
Kokostoppar med lime, mintchokladkrisp, aprikosbollar och våran egna tolkning av rocky road.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback