Ledig skön vinterdag :)

Här sitter jag i soffan med en kopp te och slappnar av. 
I morse lämnade jag en liten princesskaramell på dagis. Hon visste vad hon skulle ha på sig. "Josa josa josa" (=rosa rosa rosa), men hon måste ju ha nåt varmt på sig också... så det blev såhär:
Underställ och balettkjol. Det nya "svarta" ;)

Sen åkte jag och tränade (ja nu är jag mallig) och det var SÅ skönt att vara på gymmet 08:05!
Ingen kö, alla hantlar på sin plats och det luktade helt ok (till skillnad från när folk svettas efter en heldag på jobbet).


Så nu sitter jag alltså här och tar det lugnt. Planen för dagen är flexibel men innehåller att hämta Stella hos farmor och farfar som ville ha henne ett par timmar på eftermiddagen :) underbart!

Jag har också gjort matsedel (med start imorgon) och ser redan fram emot att laga till allt gott :)


Inatt kommer Anders hem igen. Ser fram emot att få lite kvalitetstid i helgen. 

Nu ska jag ut och hämta lite ved och tända en go brasa här, det har verkligen blivit kallare men jag klagar inte. Snön lyser upp på ett fantastiskt sätt :) sen blir det en välförtjänt dusch :)




Ha en bra dag alla fina! Och ni andra också ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback