Scrapmarathon, dag 1 till ända

Så nu är jag hemma och har ätit tacos och kollat på film med Anders.

Dagen har varit jätterolig och gått alldeles för fort.
Jag fick bara klart en LO, men tänker satsa mer på själva scrappingen imorgon. Idag var det stort fokus på att vara social och besöka alla butiker :)
Dessutom var där flera tävlingar.

I en utlottning vann jag en minigoodiebag med fint cerise papper, guldhjärtan, guldsnören mm.

Den goodiebagen som jag fick för att jag deltar är helt fantastisk den här gången! Stämplar, designark, charms, band... Ja... Massor olika fina grejer! Vilka sponsorer!!!

Vi blev inte kvar jättelänge idag då både jag och vännen VE ville hem och träffa våra småtjejer innan de skulle lägga sig. Och det måste jag bara berätta: vilken överlycklig unge jag mötte när jag och VE kom gåendes från bussen :)
Jag såg precis hur Anders vände sig om så att Stella såg mig när jag kom, och jag såg hur hon upptäckte att det var jag!!!
Alltså hon blev SÅ lycklig!!!
Hon studsade upp och ner och skrattade högljutt och kastade sig mot mig!
Hela mitt hjärta smälte och sen ville jag knappt släppa henne på hela kvällen.
Älskade lilla Stella - hon har mitt hjärta i en liten ask!

Nä nu ska jag sova lite så jag orkar hänga på låset imorgon.
Vill ju hinna scrappa lite mer imorgon och ändå hinna hem och krama på mina älsklingar på kvällen <3

Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback