Kryptonite

Brrr... Stella fick upp mig 05:50 idag och det var ok så länge hon var vaken och mysig, men nu när hon somnat känns det bara grått och ruggigt.
Te och blogg liksom.

En del har hänt de senaste dagarna;

• Vi har varit på besök hos mina föräldrar i hemstaden t ex. Det var supermysigt och jag känner mig SÅ bortskämd när jag är där. De hjälper till massor med Stella och vi får så jättegod mat och vi får med oss färska, hemmaodlade grönsaker hem. Sann lyx!!!

• Sen var jag på mammagrupp igår. Det var kul att se dem som kom men synd att barnmorskan var sjuk. Blir inte samma kvalitet på träffen då tyvärr, även om det såklart är kul att träffa alla :)

• Stellas förkylning är så gott som borta. Vi har kurerat med näsdroppar och snuv-sug. Stackars lillan avskyr numera när man pillar på hennes lilla näsa. Hon som var så medgörlig förut <3

• Sen har en riktig trist sak hänt.
En av mina systersöner ligger på sjukhus med allvarliga infektioner i kroppen. Han kommer bli bra men han har fått/får kämpa en hel del. Jag skriver inte mer än så här, men vill skicka en stor famn varm kärlek till honom även via bloggen.

Vad gör man när en stor och stark man ligger på sjukan? Jag har ingen aning. Jag, Anders och Stella köpte (genom min mor och far) ett set med kolpennor och teckningsblock. Det har hjälpt mig när jag legat på sjukan. Man kan få ut mycket känslor och tankar på ett papper. Hoppas det hjälper honom också.
Sen ska jag försöka hitta ett fint kort på hans lilla kusin som han kan ha och kika på. Inte bara nu, utan jämt :)

<3 Krya på dig <3


Kommentarer
Postat av: Ankia

Tack älskade syster! Nu har det äntligen vänt till det bättre, vi kan andas ut lite. Det känns så otroligt fint att alla i hans närhet stöttar så. Han blev glad för rit-grejerna, det var längesen han hade möjlighet/tog sig tid att rita. Stor hjärtekram från oss i thn! <3

2012-09-04 @ 10:58:39
URL: http://djungelmamman.blogg.se
Postat av: jeanette

Usch, hoppas han kryar på sej fort <3

2012-09-04 @ 11:12:47
URL: http://mystic-skull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback